fyrbarnsmorsa

Alla inlägg under september 2012

Av Therese - 12 september 2012 23:36

...att man ligger på 100:e plats på flest läsare! Som jag sagt förut, jag delar mina tankar, känslor, glädje, sorg eller bara min vardag som fyrbarnsmorsa så det är grymt kul att ni vill följa vårat familjeliv och hoppas ni fortsätter! Stor kram till er alla!

Av Therese - 12 september 2012 20:40

Detta är cykeln! Håll gärna utkik och hör av er om ni ser nåt!!

Av Therese - 12 september 2012 19:28

Jag är inte den som dömer, jag brukar ge människor en andra chans. Men det finns verkligen idioter i våran värld, även i närheten! Och nu pratar jag om folk som har samvete att gå in på nån annans gård och sno andras tillhörigheter! Detta har hänt även oss nu! Våran svarta cykel som vår bror lånade stod inne på deras gård och nån IDIOT har igår kväll/inatt gått in på gården och snott den! Så trött på folk som inte kan skilja på mitt och ditt!! Vi kommer aldrig kunna göra en cykelutflykt med barnen, jag kan aldrig cykla med Liam till skolan igen.. DU som tog den kan gärna lämna tillbaka den, skiter i vem du är, vi vill bara ha cykeln tillbaka! Idiot, hoppas du sover gott inatt!!

Av Therese - 12 september 2012 15:48

Apotekaren skulle kolla vilket nytt pencillin Elias fått, upptäckte då att även det inte fanns i deras lager, i Alunda fanns det, jaha då blir det en tripp till Alunda imorgon då, tills hon ringer dom och det då visar sig att det är fel i deras varulager och de inte alls har det pencillinet.. Jaha tidigast på fredag då.. Hon ser då ett till recept under detta och frågar en partner och JODÅ det är samma medicin!! Hade hon upptäckt det imorse oså hade Elias hunnit med en kur då och besparat oss allt stress och åkande idag.. Finns bara ett ord för detta... SUCK!!

Av Therese - 12 september 2012 15:07

Liam sa imorse att skorna klämde vid tårna, lite panik då de skulle ha skoljoggen idag. Som tur var fick han låna ett par. Tänkte jag skulle chansa och åka ner till Malins secondhand och kika och hittade ett par 32or, jättefina gympaskor som jag dessutom fick låna för att åka till skolan och testa på honom innan jag köpte och de satt perfekt! Tack Malin och stort tack för kanonservicen, det var dagens ROS! Dagens RIS var när jag skulle till apoteket för att hämta ut Elias pencillin, som vanligt tar det lååång tid innan man får hjälp fast det finns personal, när jag äntligen kom fram, hade de inte det pencillinet inne och det var leveransfel hos leverantören.. Hon fick ringa sjukan vilket resulterade i att jag får åka ner dit nu igen för de skulle diskutera om nåt annat pencillin.. Man får ju hoppas att det biter då. Det kommer inte förrän tidigast imorgon, man vill ju gärna köra igång så fort som möjligt så han blir av med skiten!

Av Therese - 12 september 2012 10:37

...med saker här hemma är inte alltför lätt när lilldonnan sätter sig på tvären, nu söva innan jag fortsätter. Mitt mål idag är att jag ikväll kan sätta mig med gott samvete i soffan och känna mig nöjd över dagen och njuta av ett fint väldoftande hem..sa jag dröm?!

Av Therese - 11 september 2012 22:23

Jag ser att det är rätt många som följer min blogg. Jag tycker det skulle vara jättekul om ni ville ge er tillkänna, bara kommentera med ett hej eller vad som helst. När man skriver och andra läser känner man sig lite som apan i buren :-) Det är iallafall jättekul och jag hoppas ni vill fortsätta följa mitt liv! Kram till er alla därute

Av Therese - 11 september 2012 22:02

http://www.unt.se/uppsala/mordutredning-startad-i-uppsala-1849454.aspx#.UE-T3uaJwm0.facebook

Ovido - Quiz & Flashcards