fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Therese - 21 september 2012 20:18

Jodå ni såg rätt, jag har blivit med solariehimmel! Nybytta rör och gratis, vad mer kan man begära? Jag har inte testat än, vet inte riktigt vad jag ska ligga på.. Några förslag?

Av Therese - 21 september 2012 15:33

Liam ville att vi skulle cykla till skolan imorse, sagt och gjort, jag tog på mig tjocktröja, jacka, mössa och vantar och lika på Liam, men det var såå kallt ute, bara ca två plusgrader så var bra frussen när jag kom hem igen. Hämtade upp bror min, så när vi hämtade Liam från skolan igen, åkte vi direkt till lekparken i Öregrund, det var faktiskt rätt skönt där i solen! Nu är det bara att ta tag i städningen medan de andra spelar wii. 


Ibland är det så kul att lyssna på barns diskussioner och tankar. Elias och Hampus tog med sig dockorna till lekparken och Elias: "Vi leker mamma, pappa, barn, fast mamman är död" varpå Liam kommenterar: "Men vem ska då laga maten?".

Behöver jag nämna vem som lagar mest mat här hemma..



Ikväll blir det fredagsmys, längtar! Önskar er alla en härlig fredag!   

Ovido - Quiz & Flashcards