fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Therese - 19 september 2012 10:58

Så skönt att det är klart! Usch, var så nervös när jag åkte upp att jag fick tillfällig minnesförlust och glömde bort vart mvc låg (!) Det märktes även på blodtrycket vilket hon påpekade. "Klä av dig och lägg dig på britsen".. Tycker inte om de orden.. Jag skulle ha gått upp efter amningsslutet och klippa av trådarna men eftersom hon slutade först för en månad sen hann jag inte så dom var låånga! Hon bad mig ta ett djupt andetag och innan jag hann blinka var den ute! Jaha var det inte värre än så, kändes ju inget! Nu ska jag börja med plåster, får se hur det funkar! Skönt att det är gjort nu!

Av Therese - 19 september 2012 08:32

Sitter här och är så nervös så jag mår illa.. Det är idag det gäller, snart ska spiralen ut! Bara att ligga i stolen och bresa är så utlämnande och bara det är så jobbigt! Är väldigt rädd att det även ska göra ont.. Har gått och inbillat mig fruktansvärda smärtor. Vill bara att det ska vara över nu..

Av Therese - 19 september 2012 00:08

Jag måste bara dela med mig av en länk innan jag somnar! Var beredd med näsdukar!! http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.115826-sebbe-visste-att-han-snart-skulle-do?ref=fb

Ovido - Quiz & Flashcards