fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Therese - 27 september 2012 16:43

Nu har jag pratat med läkaren som var med under hela Elias resa, han tyckte att vi skulle avvakta och om det kommer fler knölar, boka tid för biopsi under narkos, för skulle han remittera till en dermatolog, skulle de göra biopsi direkt under lokalbedövning och han tyckte inte att det var bra när han är så liten. Jag höll med och nu är det bara att avvakta och se om det dyker upp fler. Den han har nu har vuxit sen igår och smärtar men stör honom ändå inte avsevärt i dagliga livet. Vi är just nu inne på att det kanske är fettknölar ändå, nåt vi var inbe på redan från början. Jag både vill och inte att han ska få fler, jag vill ju inte att han ska ha ont men jag vill ändå veta en gång för alla vad det är!

Av Therese - 27 september 2012 14:56

Nu har jag pratat med bonken och de skulle diskutera fallet på ronden och återkomma vid tretiden. Nu drar karusellen igång igen..

Ovido - Quiz & Flashcards