fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Therese - 17 september 2012 22:53

..förutom dom dåliga! Denna stil hade dottern när hon somnade i min famn ikväll!

Av Therese - 17 september 2012 22:40

..så blev sonen överlycklig att höra att han skulle få börja på hockeyskola! Han har nog berättat för alla nu att på lördag klockan tio ska han börja! Tyvärr hade a-laget träning nu på lördag så det blir lördag om två veckor, men desto mer tid till att öva lite på att behärska åkningen!

Av Therese - 17 september 2012 21:58

Det är alltid så kul när någon är med på tv eller på annat sätt blir en mer eller mindre officiell person, hur andra lite gör det till en tävling, jag gick i brorsans klass, jag känner henne, jag känner hennes föräldrar, kusiner osv. Jag tycker att det är jättekul och kommer heja på henne för att hon är härifrån, (var samma när Minna från Hallstavik var med i idol) jag känner varken henne, hennes familj eller vänner! Så nu blir x-factor lite extra kul att titta på!

Av Therese - 17 september 2012 21:18

Måndag och vardag igen! Liam blev hemma även idag, tror inte han smittar längre men bättre att vara hemma en dag för mycket.. Snälla Jenny kom över med läxpapper och veckoplanering, perfekt att vara grannar och ha barn i samma klass. Bror min har varit här hela dagen, så skönt att få sällskap speciellt de veckor F jobbar eftermiddag. Imorgon har jag tänkt sätta igång att gå genom foton i albumen och dator, har inte orkat det tidigare. Liam hade lite svårare att somna ikväll, han är så uppspelt att en klasskompis följer med honom hem imorgon och han var så duktig och städade hela rummet innan han la sig! Förresten, kikade lite på x-factor och såg då att Elli var med och även gick vidare, kul med nån härifrån! Nu slapp i soffan och njuta av tystnaden!!

Ovido - Quiz & Flashcards