fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Therese - 13 september 2012 23:15

Jag har försökt ringa mvc i ett par veckor nu, antingen har jag haft fullt upp, varit upptaget eller inget svar. Nu hade Elias femårs kontroll idag och då passade jag på att boka tid för att ta ut spiralen, hon jag pratade med tyckte inte att mina besvär var okej. Så nästa onsdag gäller det, nervös som satan!!! Vet att det kommer göra fruktansvärt ont.. Pratade även lite om andra p-metoder och hon nämnde p-spruta men tilläggde att det tar lång tid innan man blir gravid när man slutat med det.. Varpå jag svarar leende: "Jag har fyra så jag tror att jag är rätt nöjd", hon skrattar "men dåså". Men det jag är inne på är p-plåster.. Nån som har erfarenhet av det? Jag vill testa mig fram för att hitta det som passar mig bäst! Hon rekommenderade p-ring men vet inte om jag vågar testa?!

Av Therese - 13 september 2012 20:51

Elias börjar se något bättre ut på läppen men idag när Liam kom hem från skolan klagade han över både mun och näsa och mycket riktigt, en röd prick under läppen och alldeles röd och svullen på näsan, började behandla även honom med salva nu ikväll och är det som sägs att det hjälper inom 2-3 dagar ska han kunna gå tillbaka till skolan på måndag, imorgon får han vara hemma. Han skrek och grinade nu ikväll när jag smörjde honom på näsan, han har otroligt ont stackarn! Det känns som att denna skit kommer gå genom hela familjen innan det är över, kanske till och med börjar om igen sen.. Blir ju väldigt billigt med tanke på att varje krämtub på 5 gram kostar ca 100:-..

Ovido - Quiz & Flashcards