fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Therese - 18 september 2012 23:41

Jag har hållt på halva kvällen med att försöka fixa till en snygg och personlig header, precis när jag nästan var klar råkade jag klicka på nåt så allt försvann!! Ghaa!! Jag är ju som sagt inte så haj på design så det kommer nog ta tid, men nu fortsätter jag imorgon! Någon som har användbara tips?!

Av Therese - 18 september 2012 19:39

Mina barn är de underbaraste, finaste och mest älskade i denna värld.. Men idag har de varit små monster, minst sagt.. De har fightats (o då menar jag inte småbråkat utan sparkar, slag osv i mesta laget har ägt rum härhemma), de är tjuriga, griniga, fula i mun, gnäller konstant och ärligt talat skitjobbiga!! Det är med andra ord inte alltför enkelt när man är ensam med fyra och ska agera avbrytare, domare, ofta får man ställa sig mitt mellan och få slag utdelade för att kunna bryta. Ibland slåss de så våldsamt att man blir orolig att de ska skada sig/varandra allvarligt! Oftast när detta äger rum, jobbar F eftermiddg, kanske att de känner på sig att jag inte orkar ensam riktigt varje gång. En del gånger vill man bara gå och gräva ner sig nånstans! Nu sover snart alla och jag bara njuter av lugnet och tystnaden! Och visst är dom väl söta när dom sover!

Av Therese - 18 september 2012 17:08

Nu är planeringen för min trettioårsfest i rullning! Kommer bli grymt kul! Det är svårt i vanliga fall att få ihop folk, att alla kan samma datum därför har jag nu börjat bjuda och planera låångt innan utsatt datum så att folk kan planera in detta! Ni som inte fått inbjudan men är sugen på att komma, kontakta mig! pojkmamma@hotmail.com

Av Therese - 18 september 2012 08:44

Personligen tycker jag att det rent ut sagt varit en skitsommar i år som mest regnat bort! Jag har suttit in i det sista och hoppats på att det ska komma en sista värmebölja men nu när man behövt slå på element, brasa på morgonen, barnen haft jacka och mössa till dagis och skola och man dessutom skickar med överdragsbyxor och vantar, har jag nu slutat att hoppats! Hösten är här! Och min son sa imorse: "Nu är det så kallt så snart börjar det snöa"..

Ovido - Quiz & Flashcards