fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Therese - 11 september 2012 22:23

Jag ser att det är rätt många som följer min blogg. Jag tycker det skulle vara jättekul om ni ville ge er tillkänna, bara kommentera med ett hej eller vad som helst. När man skriver och andra läser känner man sig lite som apan i buren :-) Det är iallafall jättekul och jag hoppas ni vill fortsätta följa mitt liv! Kram till er alla därute

Av Therese - 11 september 2012 22:02

http://www.unt.se/uppsala/mordutredning-startad-i-uppsala-1849454.aspx#.UE-T3uaJwm0.facebook

Av Therese - 11 september 2012 20:27

Ett stort TACK till våran granne för att han låter oss plocka plommon från hans träd! Väldigt uppskattat fruktmellis!

Av Therese - 11 september 2012 19:01

Har precis kommit hem från sjukan med Elias. Solklar svinkoppa, upptäckte även högersidig öroninflammation, han har klagat över örat en kväll, aptit, pigg, ingen feber, hur hade vi misstänkt.. Så nu går han på behandling med både altargo och pencillin, nu tycker jag det ska försvinna! Han kunde gå på dagis ändå om han fortsätter med plåster på eftersom det är kontaktsmitta. Hur duktig som helst på sjukan, en riktig sjukhuspojke, TYVÄRR!! Nu dags för smörjning, borstning och skjuts i säng, dags för egentid för mamman!

Av Therese - 11 september 2012 14:12

Idag ser det ännu värre ut på sonen, såret är likadant men det har blivit som fler blåsor under också.. Halv sex ska vi upp till sjukan och förhoppningsvis få ett svar på vad det är och få nån hjälp för det. Svårt att få en bra bild..

Av Therese - 11 september 2012 07:05

Jag har nog blivit smittad, infekterad! Det kliar och drar i mig! Jag har blivit besatt av att plocka svamp! Jag vill ut fast det regnar eller är kallt. Kanske man skulle ut imorgon när man är ledig.. Vi har redan nio stora påsar i frysen så vi behöver egentligen inte mer men jag tycker att det är så rogivande att gå i skogen sen är det ju faktiskt spännande att leta efter skogens guld!

Ovido - Quiz & Flashcards