fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Therese - 22 september 2012 20:18

En kompis ringde F idag och frågade om han ville vara med och spela hockey och det nappade han på. Jag och de två äldsta följde med för att kolla. Liam börjar på hockeyskola om en vecka så han tyckte att det var extra spännande att se pappa spela! Men lovar att det är typ femtio minusgrader i hallen så frös nåt fruktansvärt! Det var iallafall kul att kolla, jag var ju i Leias ålder när jag stod i hallen och skrek: "Heja pappa!!". Men blev totalt nedfrusen så nu ska jag sätta mig i soffan och tina!!

Av Therese - 22 september 2012 12:43

Sprang 2.5 km på 19 min, jag hade kunnat pressat mig mera men fick hållet från helvetet redan efter en halv kilometer så klarade inte mer. Ska springa imorgon igen men väntar då en stund till efter jag ätit.. Nu en lång skön dusch!!

Av Therese - 22 september 2012 11:13

Började morgonen med att sola, så skönt! Nu har vi ätit lunch och godisskålen är framme, precis som det ska vara en lördag. Min vän kommer idag så ska vi fixa till det sista i bloggen så den blir klar. Ska även hinna med att springa och ikväll blir det mys med gubben min. Så ser min lördag ut och jag älskart!

Ovido - Quiz & Flashcards