fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Therese - 30 augusti 2012 00:07

Jag vet inte om fler har varit med om liknande men måste dela med mig för jag och några andra (som var med vid tillfället) tycker att det är så kul! Och jag vill ju dela med mig ett skratt..(det kanske inte är helt återberättande men jag försöker) Jag satt med min vän i godan ro och kollade på teve när min äldsta kommer fram till mig och utbrister "Min leksak har slutat fungera", jag kollar dit och ser "the dolphin", jag försöker ta den från honom men utstår en dragkamp "men jag vill ha den!!", till slut lyckas jag ta den från honom och ser min vän dubbelvikt av skratt. Jag blir generad men glad ändå att det var hon som var där, dagen efter skulle vi ha födelsefika för massa folk bla våra familjer osv.. Kanske ska gömma grejerna bättre?!

Ovido - Quiz & Flashcards