fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Therese - 19 augusti 2012 20:41

Imorgon är det alltså första skoldagen för våran äldsta grabb Liam. Han tycker det ska bli så spännande och kul att träffa alla kompisarna igen så han hade lite svårare än vanligt att somna nu ikväll. Även jag tycker det ska bli spännande men jag tycker ändå tiden gått alldeles för fort! Våran lilla kille har blivit stor..

Av Therese - 19 augusti 2012 20:32

I lördags tog jag, Tobbe o lovisa pick o pack och åkte till bakluckan för att stå och sälja. Det var mycket folk och vi blev av med en hel del. Vi kommer även att stå första september! Jag fyndade även, ett helt dockset (vagn, babysitter, matstol o säng) för bara 110:, en tröja åt mig för 20:- och ett par vinterkängor, ser oanvända ut för bara 50:-. Fick alld detta för sammanlagt 180:-!!

Ovido - Quiz & Flashcards