fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Therese - 27 augusti 2012 15:38

Tanken på att jag snart fyller gör mig så otroligt nervös, inte för att bli trettio utan för vad folk kan hitta på.. Jag är ett riktigt kontrollfreak, oftast jag som planerar fester osv, jag hatar att inte ha kontroll eller inte veta vad som kommer hända..

<3

Av Therese - 27 augusti 2012 01:26

Denna skulle kommit med i förra inlägget..

Av Therese - 27 augusti 2012 00:04

Idag är det ett år sedan min kusin dog. Vi hade tyvärr inte lika bra kontakt inom familjen/släkten nu som när mormor levde, man kan säga att hon höll oss samman. Jag kommer aldrig glömma hur mycket han älskade mormors (hans farmor) bullar eller när jag åkte hem till honom för att hämta ett bord och han var en sån riktig gentleman. Dagen innan han dog skrev han till mig på chatten, vilket inte hänt tidigare. Han frågade hur vi hade det, hur vi mådde osv.. Nu i efterhand kan jag känna att det var som ett sista farväl. Jag tänker ofta på hans föräldrar, syskon, syskonbarn, nära vänner mm, jag kommer aldrig kunna tänka mig in i hur det är att förlora ett barn.. Men du kommer att för alltid vara med oss i våra hjärtan <3 DAVID <3

Ovido - Quiz & Flashcards