fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Therese - 15 augusti 2012 11:47

Vaknade imorse av att F la ner Leia som satt upp i sängen, strax därefter kom hon över till mig, gnällandes och pekandes i munnen. Jag tog då ut henne i vardagsrummet och sa till F att nu är det nåt på gång, han tyckte väl att jag var löjlig. Jodå, efter ett tag spydde hon. Hon har nu hunnit med en gång till. Jag har sån j*a fobi för allt som har med kräka att göra så jag bara skakar (håller såklart god min inför barnen). Som om det inte vore nog så lämnar F mig halv två för jobb. Att ha sån jobbig fobi och dessutom vara ensam är ingen bra kombination. Skulle det mot all förmodan vara magsjuka splittras alla helgens planer, bakluckan på lördag och både Tyra och Leias kalas på söndag. Så nu är det bara att hålla tummarna!

Ovido - Quiz & Flashcards