fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Therese - 20 augusti 2012 21:49

Ända sen jag satte in min spiral, för cirka två år sen, har jag bara haft problem, känner av den dagligen i form av mensvärk, magont och blödningar lite då och då. Det har nu gjort att jag funderar på att ta ut den, men eftersom vi är otroligt fertila, vågar vi inte köra med kådisar. Jag har starkt börjat fundera på p-sprutor. Har ni någon erfarenhet av det eller har ni nåt annat att rekommendera för nu är jag less på att gå och ha ont!

Av Therese - 20 augusti 2012 20:53

Idag var alltså första skoldagen för Liam, han tyckte att det skulle bli så spännande så han hade svårt att somna igår kväll. Han ville cykla till skolan, kände sig nog sig ännu lite större då. När vi kom dit var även alla större skolbarn ute, så Liam blev lite blyg. Han ville inte säga sitt namn, helt förståeligt med 20 helt okända barn. Jag följde med honom på lunchen sen rasten efter träffade han på mina gamla dagbarn som han lekte med. Så då gick jag hem och tog med mig hela gänget när han skulle hämtas, han ville såklart visa småsyskonen runt, han visade speciellt lekrummet och sin egna drickkåsa! För att summera dagen så tyckte jag att det gick jättebra, hoppas att det släpper ännu mera imorgon! Tiden har gått så fort, liten har blivit stor! Fick även en komplimang av en flicka där som trodde jag var Liams syster, det lever jag på, barn är ju ärliga! :-) Liam fick nu ikväll tag på härfärgsflaskan så han blev väldigt snygg i håret, jag skulle även fixa en cool frilla på honom imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards