fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Therese - 27 januari 2013 21:22

Det var meningen att jag skulle börja studera på sjuksköterskelinjen i Gävle för en vecka sen. Väl där på infon får jag reda på att jag är antagen till Hudiksvall, vilket betyder 2.5h enkel resa, (nästan 23 mil från östh) tre ggr per vecka istället för 1.20h som det var tänkt. Jag kände att det skulle inte funka, med fyra småttingar hemma, ok om barnen var större eller att studierna var under en kortare period men tre år.. Beslöt mig för att söka in till GÄVLE till nästa vår istället och jobba istället tills dess. Högskoleprovet bokat och första arbetsintervjun på tisdag! Nu kör vi!

Av Therese - 27 januari 2013 16:50

Idag lyxade vi till det med bakpotatis med röror, räk-&crabstick, kyckling, skink-& kesoröra. Gott var det och mätt blev man! Ikväll blir det filmmys med maken eftersom det blev en tidig kväll igår. Mådde inte alltför bra efter all tequila i fredags kväll.. Men kul hade vi och bilder kommer!

Ovido - Quiz & Flashcards