fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Therese - 8 januari 2013 22:41

Det beror säkerligen på att det varit lov plus att dom vänt på dygnet smått, varför kvällningarna inte funkar så bra.. Men har nu diskuterat och kommit fram till att vi får flytta in i mittenrummet istället så får de två äldsta ta vårat stora, en säng på vardera sida av rummet, de sover i samma rum men ändå lite avskiljt. Dels för att försöka få kvällarna att funka och för att vi ska få egentid och dels för att de ska få ett lite "ungdomligare" rum. De får känna sig lite större och för att det kommer bli roligare att ta hem kompisar. Jag har denna vecka som sista "lediga" så imorgon kör jag igång på allvar!

Av Therese - 8 januari 2013 04:41

Jag hade jättesvårt att somna igår kväll, blev nog inte förrän runt tolv. Klockan ett kom Elias, F la tillbaka han i sängen, strax efter halv två kom han igen, nu skulle F upp om tre timmar så han gick och la sig med honom för att få sova. Halv tre vaknar jag av att Leia bökar, ligger tvärs över sängen och sparkar mig i sidan. Vid tre börjar Hampus skrika hysteriskt, mardröm! Han börjar skrika och gråta att han inte vill ligga i sin säng.. Till slut tröttnar F och tar in honom i Elias rum och lägger honom skavfötters. Liam ville inte sova ensam så han fick komma in till mig och Leia och nu är klockan 04.40 och han har fortf inte somnat.. Jag kommer vara så pigg imorgon, kommer aldrig orka upp åtta så ställde om klockan till nio.. Behöver jag säga att ibland är det lite kämpigt med fyra ungar..

Ovido - Quiz & Flashcards