fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Therese - 16 januari 2013 21:47

Börjar känna lite nervositet inför festen på lördag. Jag har planerat sen i oktober och vill att det ska bli så bra som möjligt. Nu är nästan all planering klar, kan dessvärre inte avslöja nåt..än.. Men det kommer bli kanon! Det sista ska inhandlas nu i dagarna och nycklarna mottas på fredag eftermiddag. Så spänd av förväntan inför detta och hoppas på en riktigt rolig o trevlig kväll/natt att minnas! Game on!

Av Therese - 16 januari 2013 19:28

Denna vecka har det alltså varit den veckan jag våndats för en tid. Inskolning för Leia. Jag trodde att det skulle bli gråt osv, hon går ju inte på samma avd som grabbarna, men de träffas när de är ute. Men hon tar det coollugnt. Lite blyg och tyst i början men efter nån timme brukar hon komma igång att leka. Idag var första dan dåjag skulle testa lämna henne ett par timmar. Jag sa hejdå ordentligt, ute var lättast då hon lekte med Hampus. Hon blev lite tjurig i början och skulle inte kramas men sen när förskolläraren nämnde att de skulle gunga blev hon mer givmild. Jag själv åkte till en vän på kaffe och skitsnack, vilken lyx att få sitta ner och dricka varmt kaffe! Det hade iaf gått jättebra under tiden jag var borta och det tog en halvtimme att få med henne hem sen! Jag tar det positivt och tror att fortsättningen också kommer gå bra! Min ångest har i princip försvunnit..

Ovido - Quiz & Flashcards