fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Therese - 3 januari 2013 08:11

Nu börjar jag kunna gå normalt på högerfoten, jag kan fortf inte röra stortån upp eller ner men som sagt, en förbättring! Jag skulle bädda yngsta sonens säng igår, tror ni inte att stödplankan ramlar ner, rakt på yttersidan av vänsterfoten! Så igår kväll gick jag hemma och haltade med vänstern istället.. Ska det fortsätta såhär kommer jag med rullstol till festen.. Jag skulle såå gärna vilja träna också, ska försöka mig på det lite försiktigt idag, plankan på ett ben o situps borde funka iaf.. Släng hit tips på "lätt" träning när man är skadad!

Av Therese - 3 januari 2013 06:55

..Finns nog mer eller mindre i varje förhållande. Och en lagom dos kan nog vara lite charmigt. Blir det för mycket är det fruktansvärt jobbigt att gång på gång bevisa.. Alla offentliga sammanhang blir förstörda för att man kanske pratade för länge med nån, kanske tom råkade titta på en person av det motsatta könet.. Skillnad är väl om den andre gjort nåt för att förtjäna den misstänksamheten? Tillit är bland det viktigaste i ett förhållande och jag tror inte att den svartsjuka personen riktigt förstår hur mycket svartsjuka kan förstöra mellan två personer.. Tankar tidig morgon... Over and out!

Av Therese - 3 januari 2013 00:31

Nu är det full planering inför festen och ser fram emot den grymt mycket! Känns inte som att nåt kan förstöra min kväll!! (hoppas jag) Kommer bli ett rejält gäng under middan och efter kommer det också partypeople!! Bara njuter av att fixa sånt här o träffa alla gamla som nya vänner under ett och samma tak! Låt oss göra detta till en kanonkväll!!! (utan pinfulla o utan att ha sönder saker!! ;-))

Ovido - Quiz & Flashcards