fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Therese - 19 juli 2012 23:22

Så nu har man inte ammat sen i måndags kväll och det märks att det blir bättre o bättre, hon ger upp snabbare när hon sliter i mina kläder o vill ha tutte, hon kan sitta o ligga bredvid o mysa utan att snutta, hon kan till o med somna i min närhet, hon har börjat vakna mer sällan på nätterna och det börjar bli lättare även för mig även om jag saknar de mysiga stunderna lite MEN när vi åker till Thuns i slutet av månaden, så skönt att kunna unna sig nya behåar eftersom de ja har nu blev så utslitna av amningen, att få sova utan en liten som är på mig konstant, att kunna sitta i soffan utan att dotra är på mig direkt.. Men det jag just nu bara kan tänka på är mina sprängfyllda bröst som gör så fruktansvärt ont!! Slutar det inte snart blir jag tvungen att mjölka manuellt.. Nu har jag jobbat 44h hittills känner jag mig värd en kall och lite avkoppling i soffan!

Ovido - Quiz & Flashcards