fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Therese - 12 juli 2012 23:34

Efter att jag ringt in till Tele2 så meddelar dom om att om det blir en driftstörning så nollställs routern och man måste logga in på den på nytt, bra att ni skriver det på hemsidan! De som inte är datanördar (läs oss) kanske inte visste om det.. Jaja nu funkar iallafall internet och jag kan äntligen fixa barnens avslutningsmappar!


Har haft en trevlig kväll med två andra mysiga människor, tack :-) Nu dags att sussa om man ska orka upp imorgon igen! Sleep tight!

Av Therese - 12 juli 2012 18:57

Vi har varit utan internet sen i måndags morse, skickade mejl till tele2 men har inte fått nåt svar. Just nu sitter jag i telefonkö, 30-40 minuters väntetid, kan det vara fler som är missnöjda? Jag använder nätet i jobbet och har inte kunnat slutfört barnens mappar pga detta. Jag hoppas det börjar funka snart och kompensation för dessa dagar skulle vara ett plus men inget jag förväntar mig..

Ovido - Quiz & Flashcards