fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Therese - 18 juli 2012 23:58

Igår kväll tokskrek Leia i över en timme innan jag fick lämna rummet o F tog över, hon vaknade tre ggr inatt o skrek. Ikväll tjatade hon om "tutte" några ggr o skrek lite efter, till slut la hon sig på kudden och somnade efter ett par minuter, med mig kvar i rummet sittandes vid hennes fötter!! Jag har aldrig kunnat vara i samma rum när hon somnat utan att amma! Så jag ser detta som ett klart framsteg!! Får se hur natten blir! Håll tummarna nu!

Av Therese - 18 juli 2012 18:42

Grabbarna var ute och lekte på baksidan, de snurrade på gungan, visst ibland skriker de till så man får hyssja till men nu skrattade de mest för fullt. Jag o Fredrik var inne och jag kunde höra grannarna när de gapade på andra sidan häcken, några ord jag kunde urskilja var: "nu får det vara nog", "ungjävlar" och "ska man behöva läxa upp dom själv", SAY WHAT??!! För de första är dom BARN och för det andra kom till MIG och klaga, stå för faan inte o gapa o svär till mina barn!! Tyvärr försvann de bakom huset när jag kom ut.. Men faan vilka idiotgrannar!!!

Ovido - Quiz & Flashcards