fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Therese - 19 juni 2012 19:28

Något som alltid irriterat mig, är folk som inte kan hålla tiden, att de kan få förhinder kan man förstå, men då uppskattar man att de hör av sig. Idag var det droppen, jag har hårdpluggat på matten, suttit uppe sena nätter och gått upp tidigt för att jobba, jag har haft ångest osv.


Jag skulle ha examination i matte b idag, halv sex, tjugo över fem var jag där, handsvett, tokskakig och ÅNGEST så det hette duga! Satt där till tio i sex, men ingen dök upp, till slut blev jag så förbannad att jag stängde ner novo sidan och åkte hem..

Jag har nu skickat ett mejl till denne ansvarige att jag inte hade möjlighet att vänta längre och ville att han skulle fixa en ny tid, jag kan ju bara efter klockan fem, så det är ju lite klurigt. Mer tid att plugga, men hade velat haft det överstökat nu, det har ändå legat ett tag och grott i bakhuvudet..

Jaja nya tag..

Ovido - Quiz & Flashcards