fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Therese - 15 juni 2012 23:34

Jag har nyligen kommit hem från apt möte och personalfest ute på Baklä! Haft en kanontrevlig kväll med underbara kollegor, otroligt god mat och dricka, mycket sång och snack! Medelåldern var ca femtio, men ikväll var beviset att man kan ha kul tillsammans oavsett ålder! Lite sorgligt att man ev måste sluta i höst, men man hoppas ju fortfarande på fortsatt jobb..

Bilder kommer när jag fattat hur man får över från mobil till dator ;-)

Nu nedvarvning i soffan!





Av Therese - 15 juni 2012 14:12

Idag hade jag som sagt inskolning för ett barn som ska vistas hemma hos mig under semestern för ordinarie dagmamman. Jag tyckte att det gick jättebra och kändes bra, jag fick med all info som behövdes, gick genom veckoscheman, planering, hon fick även fylla i kontaktuppgifter. Så kul att få känna sig lite vuxen ;-)

Vi satt ute och gick genom detaljer, nästa vecka kör vi inomhus och tisdag får hon vara längre kvar över lunchen. Kommer nog bli kanon detta!


Nu bara ladda om inför apt mötet ikväll, göra sig iordning osv med ett glas vin blir nog bra, jag har ju chaufför så.. Italiensk buffé kommer det att bjudas på, ska bli väldigt intressant och gott förhoppningsvis! Ska även försöka knäppa lite kort under kvällen!

Önskar er andra en fortsatt trevlig fredag!

Ovido - Quiz & Flashcards