fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Therese - 15 april 2012 23:01

Grannflickan kom över på lek idag tills det var dags för Liam att åka på kalas, innan hon gick sa hon "Hejdå Liam, jag älskar dig, puss puss", varpå Liam blir generad och inte svarar henne. Söta ungar! Hon haar bröllop, barn och allt planerat redan, det är nog lika bra att Liam inte är så intresserad av giftermål än :-) Vi for till Norrby för utekalas hos Liams kamrat, det höll till på logen, riktigt mysigt och otroligt fint anordnat! Tack igen för det! Vi fortsatte söndagen i utevistelsens tecken och packade korv och festis och begav oss ut i skogen och grillade. Helmysig dag och det enda negativa var att Leia sov mellan halv sex och halv åtta, så det är fortfarande full fart på henne fast vi ligger i sängen i mörkret.. Suck! Hade velat somnat i hyfsad tid för en gångs skull men jag fick så jag teg. Lägger in bilder från idag imorgon istället! Sov gott ni som får! Gäääsp!

Av Therese - 15 april 2012 01:20

Vi träffade en kär vän o barn i torsdags i lekparken, våra pojkar har umgåtts i princip från födseln, de satt o gungade tillsammans o min vän hörde hur de pratade o Liam hade sagt: "jag har en storebror som har dött", x reagerade o frågade va han hette, varpå Liam svarar:"Tobbe, Tobbe är min storebror".. Det träffade rätt i hjärtat..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards