fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Therese - 3 april 2012 16:31

Jag slutade att skriva ett tag, det blev för jobbigt med att allt som hände, känslor osv blev officiellt. Oftast blir det tyvärr så att när något händer en medmänniska, så bryr sig alla, men sen när det lagt sig hör de inte av sig igen.. Självklart drar jag inte alla över en kam, jag har underbara vänner som stått vid min sida oavsett vad.


Nu har det värsta lagt sig för tillfället, så nu känner jag att det är något som fattas. det är ändå skönt att skriva av sig. Jag startade upp min blogg på en ny sida, just för att det känns som om det startat ett nytt kapitel i våra liv.

För mig spelar det ingen större roll om det är någon som läser eller inte, gör detta allra mest för min skull, men det är ju alltid kul om det är några som vill följa våra liv.


Så here we go again!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards