fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Therese - 14 april 2012 17:38

 

Leia är väldigt på Hampus från morgon till kväll, hon nyper och river honom för att sen kunna trösta när han blir ledsen. Syskonkärlek på högsta nivå!



   

Tips på garnering till pizza, vi hade halva med kyckling, banan och curry och andra halvan med köttfärs och för att få lite extra smak på den, kryddar vi den med tacokrydda, blir jättegott, så nu står magen ut åt alla håll!

Av Therese - 14 april 2012 15:49

Till varför jag låser bloggen, är att vissa personer som jag inte vill är inne och läser och då känner jag att jag inte kan skriva vad som helst, denna blogg är trots allt till för att skriva av mig, mina tankar, känslor m.m..  Den kommer inte att vara låst för alltid, bara ett tag framöver tills allt lagt sig.


Nu är lekrummet uppe klart och det blev otroligt fint, väldigt stolt!



       

Lite före och efter bilder!


Nu är det bara småpill att fixa, tex att sätta fast fönsterlås, sättafast hyllor i väggen, sätta upp gardiner osv.. Hade tänkt rensa och fixat i trädgården, men vädret kom lite emellan..

Nu blir det till att förbereda middan, idag blir det hemmagjord pizza, mums!!

Hoppas ni alla får en trevlig lördag, för det kommer vi se till att ha! Puss på er

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards