fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Therese - 12 april 2012 20:13

Ola ringde strax efter lunch och hade glädjande nyheter att berätta, mötet hade gått bra och jag hade fått vikariejobbet som dagbarnvårdare! Nu är planeringen i full gång, letar och söker efter tips och idéer på pyssel, lekar, aktiviteter osv man kan hitta på med barnen. Saker ska ordnas, tex byta sand i sandlådan och nu i helgen ska vi färdigställa lekrummet uppe.


Jag ser så mycket fram emot detta och tycker att det kommer bli jättekul! Nu är det bara att hålla tummarna att den andra dagbarnvårdaren är sjukskriven läänge (ja, ibland får man faktiskt önska sånt ;-))

Jag kommer att uppdatera bloggen med bilder på före och efter i lekrummet, även tips osv på lekar och pyssel kommer jag att dela med mig av.

Bloggen kommer som sagt att bli lösenordsskyddad imorgon pga vissa omständigheter, så ni som vill fortsätta läsa, kommentera på min fb-sida så kan jag skicka i inkorgen eller ev kommentera på denna sida med mejl så skickar jag lösen!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards