fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Therese - 28 maj 2012 21:54

Idag har jag varit tröttare än vanligt, vet inte om det är måndagströtthet eller att barnen höll mig vaken inatt eller kanske en mix. Somnade runt elva igår, tolv vaknade Liam av mardröm, somnade om och ett vaknade Elias av att han tappat nappen, han visste vart den var men ändå var jag tvungen att springa upp alla de hundra (kändes det som inatt iallafall) trappsteg för att ge den till honom.. Väl i sängen vaknade Leia och började hosta och höll på tills strax före halv tre då hon fått en dos hostmedicin. Det var inte det roligaste när klockan ringde sex imorse, dagen blev tung och dessutom var alla sju barn trötta och griniga, mina äldsta slogs och två tjejerna bara skrek och grät i stort sett hela dan.. Puh! Men nu ligger jag i sängen och får se om jag orkar hålla ögonen öppna genom hela bb.. Imorgon en ny dag och nya tag, hoppas på att vara piggare då!

Ovido - Quiz & Flashcards