fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Therese - 2 maj 2012 21:41

Känner att det var längesen det kom ett inlägg från mig men jag skojar inte när jag säger att det varit fullt upp på senaste! Förstt inskolning för barnen i två veckor och sen 30års fest i lördags och tack igen för det, även fast mannen blev full och hemskjutsad runt tio hade jag ruskigt kul! Kom hem vid halv fem och var inte riktigt på topp när barnen ville att an skulle vakna vid halv tio så var det värt det! Jobbade sista april till tre och firade sen tillsammans med fina vänner på kvällen. Idag jobbade jag ca 11h med tre barn plus våra, imorgon blir det två till. Men jag älskar verkligen mitt jobb och det är tråkigt att jag förmodligen inte kommer kunna fortsätta i höst. Hoppas på hyfsat väder imorgon då jag planerat lite uteaktiviteter. I helgen ska vi sätta igång med alla rum, har värsta bästa ideerna och bilder kommer senare!d

Ovido - Quiz & Flashcards