fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Therese - 11 maj 2012 20:27

Nu har den fruktansvärda magsjukan härjat här hemma i en vecka och det känns kan jag lova, psyket är helt fucked up!! Jag känner att jag snart inte klarar mer. Hampus fick den i söndags och precis när man tror att det är över börjar Leia på tisdagkväll. På onsdagen var hon pigg igen och nu kommer den osäkra perioden igen och när man väl tror att det är över igen vaknar jag och mår skit imorse, knaprat vitpeppar hela dagen, strax efter börjar mannen få magkramper och har hittills kräkat tre ggr.. Nu känns det som att man är på ruta ett igen.. Ser inget ljus i tunneln än.. Två som inte fått..än, antingen kommer det eller så börjar skiten om igen.. Nån som vill byta? För jag känner ingen glädje eller ork nu..

Ovido - Quiz & Flashcards