fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Therese - 12 maj 2012 20:38

Nu har vi hållt på i en veckas tid, spritning, desinficering, tvätt, städ, torka spyor, tröstat o själv mått dåligt. Tvättstrecket är fullt av lakan handdukar, tvätt maskin går på högvarv o högar m rentvätt redo att vikas in.. Måste jag nämna att denna vecka varit en pärs? Och som pricken över iet har jag nu fått tillbaka magkatarren efter alla mängder vitpeppar! Jag tycker själv att jag är värd några öl ikväll efter denna vecka!

Av Therese - 12 maj 2012 03:57

Eftersom både jag o Fredrik blev dåliga igår hade jag förväntat mig en jobbig natt, hade alla sovandes i vardagsrummet o ställt ut hinkar här o där. Jag var helt slut så jag slocknade vid halv tolv och tur var väl det för halv tre vaknar Elias gråtandes, jodå det var hans tur nu! En timme senare samma sak med Liam, F låg utslagen efter hans intensiva kväll men värst av allt var att jag fick tillbaka mina magsmärtor o illamående.. Det var inte skoj att springa m hinkar osv när man själv försökte mota bort kräkor.. Nej idag (lördag) har det pågått i sex dagar, det är ingen underdrift att vi är fruktansvärt trötta på det här! Läste även på 1177 att de som haft magsjukan kan bli immuna under en kort tid efter och jag hoppas verkligen att det stämmer, vill inte att det ska börja om igen! Bara att hålla tummarna för att det här är sista vändan nu!!

Ovido - Quiz & Flashcards