fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Therese - 7 maj 2012 22:42

Jag har tänkt länge på att låsa upp bloggen igen men idag sker det. Allt har löst sig och en stor sten har lyfts från mina axlar och jag mår nu så mycket bättre!! Jag älskar mina syskon väldigt högt och hoppas att vi aldrig kommer ifrån varann! Tack syster att du tog initiativet! Love you all!


Har flyttat om i huset och gjort om tre rum från grunden, det har varit ett jobb som heter duga och vi är fortfarande inte klara! Hoppas på att få klart det sista imorgon! Jag kommer inte att jobba förrän på onsdag pga att Hampus kräkade i söndags kväll, varför vet vi fortfarande inte, om det var magsjuka eller en reaktion på IKEAkorven.. Får vi nog aldrig reda på heller eftersom ingen annan fick det!


Sen ligger matten och gnor i bakhuvudet, ska avsluta kursen i slutet av veckan och är väldigt nervös inför den muntliga examinationen kan jag säga!! Min bror ska komma förbi i veckan och jag hoppas att han kan hjälpa mig lite med det jag fastnat på för han är verkligen bäst på matte och att förklara så att en dödlig som jag fattar :-)


Nej, nu ska jag fortsätta rensa lite här hemma, så man får någon ordning någon gång, så godnatt på er!



Ovido - Quiz & Flashcards