fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Therese - 25 december 2012 17:19

Bra skum magsjuka jag fick för tydligen var det det eftersom nu även F blivit dålig.. Försöker vila så mycket som möjligt för det kommer säkert bli en uppesittarnatt, chansen är nu inte så stor att nån i familjen klarar sig undan.. Våran tredje magsjuka än så länge denna vinter! Behöver jag förklara varför jag fasar inför vintern varje år..

Av Therese - 25 december 2012 14:11

Vaknade imorse, gick upp och drack sammanlagt ca 1.5 l vatten under tre min. Gick på toa, var då normal i magen. Sen började jag må illa som gjorde att jag till slut spydde. Efter det har jag gått några ggr på toa, har då varit rätt lös, jag drack dock några öl igår och då kan det ju bli så dan efter. Jag har inte haft det minsta ont i magen, jag kan känna dofter, tänka på oh se mat utan att må dåligt. Jag har inte mått illa sen innan jag spydde. Jag har precis nyss städat hela huset och tänkte nu äta nåt för jag känner mig hungrig. Vad tror ni? Magsjuka eller spydde pga vatten/bakismage? För jag vet faktiskt inte vad jag ska tro..

Av Therese - 25 december 2012 10:42

Låg i sängen, började må illa, kanske berodde det på mängderna vatten jag precis hade klunkat i mig? Till slut var jag tvungen att spy.. Har jag fått magsjukan?? Inget illamående just nu, inget magont men livrädd..

Ovido - Quiz & Flashcards