fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Therese - 3 december 2012 22:08

Förra året köpte vi legokalendrar åt barnen men i år tänkte vi spara pengar på att göra en egen. Sagt och gjort! Jag skar ut siffror i kartong. Visste inte riktigt vart jag skulle hänga det, nånstans där varken katter eller barn kommer åt! Så varför inte i gardinstången! Nu hänger de flesta på plats, fattas en del men det tog längre tid än jag trodde och tid finns inte i överdrift här hemma.. Barnen tycker att det är så spännande att få turas om och klippa ner en siffra varje dag!

Av Therese - 3 december 2012 22:05

Förra året köpte vi legokalendrar åt barnen men i år tänkte vi spara pengar på att göra en egen. Sagt och gjort! Jag skar ut siffror i kartong. Visste inte riktigt vart jag skulle hänga det, nånstans där varken katter eller barn kommer åt! Så varför inte i gardinstången! Nu hänger de flesta på plats, fattas en del men det tog längre tid än jag trodde och tid finns inte i överdrift här hemma.. Barnen tycker att det är så spännande att få turas om och klippa ner en siffra varje dag!

Av Therese - 3 december 2012 13:40

Idag går mina tankar till en fin vän som redan varit med om alldeles för mycket. I början av året fick hon besked att hon hade cancer, istället för att få uppleva sommaren med bad och sol fick hon genomgå massa jobbiga behandlingar som fick henne att må så dåligt. Nu är hon äntligen fri från cancern. Igår sprang deras älskade hund hemifrån, vi var många som delade bilder och försökte hjälpa till i sökandet. För ett litet tag sen hittade hon honom, tyvärr inte med ett lyckligt slut.. Han hade varit med om en isolycka. Varför är livet så orättvist? När ska denna familj få vara lyckliga igen? Idag finns ni i mina tankar älskade vän <3

Ovido - Quiz & Flashcards