fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Therese - 22 december 2012 09:30

Idag känns det.. Ondare, mer svullen och blåare på foten, dessutom värker det i både skulderbladet och ena skinkan.. Blev nog en rejäl smäll ändå! På magsjukefronten är det lugnt och hoppas att det håller sig så! Idag blir det lite småpyssel hemma, kanske lika bra för kroppen att vila!

Av Therese - 22 december 2012 00:31

Man skulle kunna tro det.. Vaknade tidigt imorse, dottern kräktes, halkade i det och for på rygg vilket resulterade i en blåslagen fot, sjukhusbesök, röntgen och kryckor. Jag kan stödja på foten om jag går på hälen, men det börjar kännas nu att jag gått för mycket på den.. Vi har ändå hunnit med att göra köttbullar, jullandskap, städat övervåning och halva undervåning så jag behöver inte ha dåligt samvete för min klumpighet imorse! Leia piggnade på sig på eftermiddan så nu håller vi tummarna för att alla andra klarar sig så vi kan fira jul tillsammans med Fredriks familj!

Ovido - Quiz & Flashcards