fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Therese - 21 december 2012 11:46

Sitter på vc och väntar på att få komma in. Gör riktigt ont och dunkar när man inte kan lägga upp foten ordentligt. Sen att jag avskyr sjukhus gör det inte bättre. Hoppas det går snabbt....

Av Therese - 21 december 2012 05:17

Jag har fobi för magsjuka och reagerar rätt fort bara nån hostar osv. Så även inatt, jag vaknade av att Leia svalde ovanligt mycket (!), drog upp henne ur sängen precis när hon började kräkas, höll henne över golvet, skulle ner från sängen, halkade i spyan och ramlade med henne över mig! Mardröm!! Sånt händer ju bara på film! Ja det var bara att ställa oss båda två i duschen och nu ligger hon på soffan och jag sitter vid hennes fötter och vakar. Vi klarade oss inte ändå.. Håller tummarna för att det stannar vid henne nu annars är alla planer för julafton körda! Är ännu mera tacksam nu för att jag är ute i tid och nästan klar med förberedelserna. Håll tummarna med oss..

Ovido - Quiz & Flashcards