fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Therese - 2 december 2012 21:39

Vi var på 30 års fest igår för att fira Henrik som fyllt. Det bjöds på otroligt god mat i trevligt sällskap! Barnen gick och åt godis och vi satt och småpratade i soffan när plötsligt Elias kommer inspringades, hoppande och sliter sig i halsen och gråter efter vatten. Han har nån fobi just nu för att sätta i halsen så han har enorm kontroll numera när han äter. Jag sliter tag på honom och springer in i köket, jag får panik och vet inte vad jag ska göra, dunkar honom i ryggen men han fortsätter hosta och skrika. Tack Jenny för den snabba insatsen att rycka tag i honom och göra heimlich så han hostar upp godisen! Jag var alldeles skakis efter det som hände men glad att Jenny agerade så fort som hon gjorde! I övrigt blev det en kanonkväll som avslutades hemma med några av Fredriks hockeykompisar till tidig morgon! Så idag var det en tröttdag .men vi tog oss ändå ner på julskyltningen i det kalla vädret, barnen hade sett fram emot att sitta i brandbilar och hälsa på tomten. Men nu är jag slut som artist så godnatt!!

Ovido - Quiz & Flashcards