fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Therese - 12 mars 2014 22:43

Nu har den börjat mäta 1 ggn i timmen inför natten, fast jag inte har världens största armar, tycker jag det gör ont och vad jobbigt me sladd och dosa att bära med sig överallt, bara man ska gå på toa, som man som gravid springer på konstant. Nej, ska bli skönt o bli av med manicken imorgon!

Nu sover iaf alla hjärtegryn (de sover inne hos mig när pappan jobbar natt för att jag ska få sova ordentligt och slippa springa för toabesök, mardrömmar, sömngående ungar mm)

Två i sängen o två på madrass, mysigt värre! Försöka att inte trassla in sig i sladden alltför mycket inatt!
(E har idomin på överläppen pga att det sved, förmodligen efter han slickar sig runt munnen för ofta ibland)

Gonatt!!


24h

Av Therese - 12 mars 2014 17:24

Så var det dags, för 24h mätning. Den mäter två ggr i h på dan och en ggn i h på natten. Ska bli spännande och se hur bt ligger under ett dygn och speciellt på morgonen då jag har som mest huvudvärk.
Resultatet och domen får jag imorgon halv fyra.
Hoppas på att få skrapa ihop lite sömn inatt.

Ovido - Quiz & Flashcards