fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Therese - 2 april 2014 21:45

Sjukgymnasten var först ut, efter lite tester och klämma, trycka, fick jag diagnosen foglossning + onda muskler runtom, just för att jag går och spänner mig när jag har ont av foglossningen.
Kommer att testa på både akupunktur en gång i veckan och även låna hem tens som smärtlindring. Återbesök om två veckor.

Sen till gimo och barnmorskan för bt, det låg bra nu och det märker jag även på att huvudvärken släppt nu och hon såg på mig att jag mådde bättre. Återbesök om två veckor igen, innan läkarbesöket.

Imorgon far vi till uppsala för rutin ul, lika spännande varje gång.
Hoppas på att bebis är helt frisk.
Tänkte även fuska och fråga om kön :)
Så nu hopp i säng så man orkar med morgondagen!

Ovido - Quiz & Flashcards