fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Therese - 16 oktober 2012 21:36

Smärtorna i ryggen gör sig än en gång påminda.. Skadade min rygg när jag var yngre och jobbade i vården och känner fortfarande av det då och då och nu när jag suttit en heldag med pluggandet gör det fruktansvärt ont i hela ryggen, skulle behöva en ordentlig massage.. Ska sitta ett litet tag till vid datorn sen är det godnatt för min del!

Av Therese - 16 oktober 2012 19:25

Bästa Mari kom kl nio imorse och vi satte oss och pluggade, nu åtta timmar senare, 22 sidor utlästa och 12 a4 papper skrivna med stödord känner jag mig nöjd och pumpad med kunskap. Nu lägga barn sen renskriva allt på datorn. Imorgon kör jag resterande 10 sidor sen är det bara att plugga på till provet som görs på torsdag! Starta uppdraget och lämna in samtidigt sen är jag klar med det som var till på lördag! Känns så skönt att ligga före och ha helgen fri, mycket då ändå med hockeyskolestart och dop!

Ovido - Quiz & Flashcards