fyrbarnsmorsa

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Therese - 2 oktober 2012 22:47

Nu på kvällen var det alltså föräldramöte på dagis. Som vanligt är jag helnöjd med allt, bästa dagisfröknarna har dom. Så tråkigt att jag inte får in Leia där förrän förhoppningsvis i höst.. Står i valet och kvalet att sätta in henne på en annan avdelning, börjar jag plugga nästa år blir det nästan nödvändigt.. Vill ju ha henne med brorsorna.. Nu ska jag iaf hoppa i säng så man är glad och utvilad imorrn, blir förmodligen en sväng ner till ishallen då även jag tänkte testa att stå på skridskor efter x antal år!

Av Therese - 2 oktober 2012 16:51

Idag blev det wok, var så längesen! Hade thaiwok, stekte i woken i olja, tillsatte stekt kyckling, broccoli och keldas grädde (kokosmjölk) med smaken thai hot chili! Åt det med nudlar och sweet chili sås, underbart gott! Nu är man laddad inför föräldramöte på dagis!

Av Therese - 2 oktober 2012 15:06

Så sitter man härnere igen för tredje dan i rad.. Kallt som sjutton och ont i händerna efter allt snörande av skridskor. Men vet ni, jag älskart! Att se mina grabbar skina och Liam som säger på vägen hit att det pirrar i magen för han ska få åka det är oslagbart! Alla tre killar börjar på hockeyskola v42, då är det bara tjejerna i familjen som inte åker..än..

Ovido - Quiz & Flashcards